Obecná ustanovení:
Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují práva a povinnosti související s nákupem zboží v internetovém obchodě www.lenceriaopava.cz a jsou nedílnou součástí kupní smlouvy uzavřené mezi prodávajícím (provozovatelem internetového obchodu) a kupujícím. Uzavřením kupní smlouvy kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito VOP a že s nimi souhlasí.
Ochrana osobních údajů:
Vyžadované osobní údaje zákazníků jsou důvěrné a je s nimi nakládáno v souladu se Zákonem na ochranu osobních údajů. Nákupem přes e-shop zákazník souhlasí se shromažďováním údajů o jeho návštěvách a objednávkách provozovatelem. Provozovatel prohlašuje, že garantuje maximální ochranu osobních dat a údajů.
„Vaši spokojenost s nákupem zjišťujeme prostřednictvím e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky, do něhož je náš e-shop zapojen. Ty vám zasíláme pokaždé, když u nás nakoupíte, pokud ve smyslu § 7 odst. 3 zákona č. 480/2004 Sb. o některých službách informační společnosti jejich zasílání neodmítnete. Zpracování osobních údajů pro účely zaslání dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky provádíme na základě našeho oprávněného zájmu, který spočívá ve zjišťování vaší spokojenosti s nákupem u nás. Pro zasílání dotazníků, vyhodnocování vaší zpětné vazby a analýz našeho tržního postavení využíváme zpracovatele, kterým je provozovatel portálu Heureka.cz; tomu pro tyto účely můžeme předávat informace o zakoupeném zboží a vaši e-mailovou adresu. Vaše osobní údaje nejsou při zasílání e-mailových dotazníků předány žádné třetí straně pro její vlastní účely. Proti zasílání e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky můžete kdykoli vyjádřit námitku odmítnutím dalších dotazníků pomocí odkazu v e-mailu s dotazníkem. V případě vaší námitky vám dotazník nebudeme dále zasílat.“
Osobními údaji se rozumí celé jméno zákazníka, telefonní číslo, e-mail, adresa a další údaje, které v rámci objednávky nebo zřízení zákaznického účtu na portálu www.lenceriaopava.cz zákazník poskytne. Statistická data, která nejsou bezprostředně spojena s konkrétní osobou, zde nespadají.
Firma Lenceria Opava s.r.o., společnost s ručením omezeným, vznikla dne 19.12.2009. V obchodním rejstříku je zapsána pod spisovou značkou C 34402, Krajský soud v Ostravě. Identifikační číslo: 28607384, sídlo Bílovecká 1283/ 67A, 747 06 Opava. Prodávající je současně provozovatelem e-shopu.
Objednávání zboží:
1) Prostřednictvím webových stránek prodávajícího www.lenceriaopava.cz pomocí objednávkového systému.
Stačí vyplnit požadované údaje a odeslat. Poté Vás budeme telefonicky nebo e-mailem kontaktovat, kdy Vám zboží doručíme.
2) E-mailem na objednavky@lenceriaopava.cz
3) Telefonicky v pracovní dny na čísle +420 773 509 109 v čase 7.00 - 18.00 hod.
Platební podmínky:
V současné době je možné zaslané zboží uhradit pouze, hotově (na prodejně), dobírkou nebo předem na účet 43-6085670237/0100
Dodací lhůty:
Objednávky odesíláme nejpozději do 2 pracovních dnů. K ceně objednávky bude připočítána cena za poštovné (viz. níže). Dopravu zajišťujeme výhradně společností PPL díky kvalitě, kterou je schopna zajistit.Zásilka zboží je realizována v pořadí podle přicházejících objednávek. O odeslání zásilky nebo o případném zpoždění Vás budeme vždy včas informovat.
0 - 4.999 Kč 120 Kč s DPH (7 eur)
5.000 - 9.999 Kč 60 Kč s DPH (3,5 eur)
10.000 Kč a více zdarma
osobně na prodejně zdarma
Ceny za dopravu dle výše objednávky pro zákazníky maloobchodu:
0 - 1799 Kč. 99 Kč s DPH
1800 Kč a vice zdarma
Zboží je možné vyzvednout osobně na kamenné prodejně v sídle firmy na adrese Bílovecká 1283/ 67A, Opava.
Reklamace, výměna a vrácení zboží:
Poškození zboží při přepravě:
Naše firma expeduje zásilku dopravci vždy nepoškozenou a zabalenou dle norem a požadavků dopravce. Za dopravu zboží vždy zodpovídá prodávající, který následně reklamuje u dopravce a to v plném rozsahu. Pokud zjistíte při předávání zásilky přepravcem její poškození, zásilku rozhodně nepřebírejte a na tuto skutečnost ihned přepravce upozorněte. Ten s Vámi sepíše protokol o poškození zásilky a v nejbližším možném termínu bude zaslána zásilka nová, nepoškozená. Za dopravu opětovně zaslaného zboží z důvodu poškození zásilky již cena za dopravu není účtována.
Pokud zásilka nemá zjevné poškození obalu zvenčí, ale při rozbalení bude její obsah poškozen, je třeba, abyste neprodleně informovali prodejce a vytvořili fotodokumentaci o poškození obsahu. Reklamační lhůta jsou dva pracovní dny.
Tyto obchodní podmínky jsou platné a účinné ve znění uvedeném na internetových stránkách prodávajícího v den odeslání elektronické objednávky kupujícím. Změny obchodních podmínek jsou vyhrazeny.