+420 773 509 109
Váš nákupní košík je prázdný.
Co by se Vám mohlo líbit...

CTT BOX VÁNOCE 007

Od 255,00 Kč

CTT PYŽ.PÁN.115

Od 788,00 Kč

CTT PYŽ.DÁM.671

Od 765,00 Kč

CTT PYŽ.CHL.593

Od 398,00 Kč

CTT PYŽ.DÍV.594

Od 398,00 Kč

CTT PYŽ.DÁM.161

Od 765,00 Kč

CTT BOX PRINT 701

Od 150,00 Kč

BABELL MANATI DR

Od 443,00 Kč

L&L ŽUPAN 2060

Od 1 170,00 Kč

KEY LGL 116

Od 938,00 Kč

Smluvní podmínky dodavatele:

 

Obecná ustanovení:

 

Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují práva a povinnosti související s nákupem zboží v internetovém obchodě www.lenceriaopava.cz a jsou nedílnou součástí kupní smlouvy uzavřené mezi prodávajícím (provozovatelem internetového obchodu) a kupujícím. Uzavřením kupní smlouvy kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito VOP a že s nimi souhlasí.

 

Ochrana osobních údajů:

Vyžadované osobní údaje zákazníků jsou důvěrné a je s nimi nakládáno v souladu se Zákonem na ochranu osobních údajů. Nákupem přes e-shop zákazník souhlasí se shromažďováním údajů o jeho návštěvách a objednávkách provozovatelem. Provozovatel prohlašuje, že garantuje maximální ochranu osobních dat a údajů.

Osobní údaje:

Osobními údaji se rozumí celé jméno zákazníka, telefonní číslo, e-mail, adresa a další údaje, které v rámci objednávky nebo zřízení zákaznického účtu na portálu www.lenceriaopava.cz zákazník poskytne. Statistická data, která nejsou bezprostředně spojena s konkrétní osobou, zde nespadají.

 

 

Prodávající:

 

Firma Lenceria Opava s.r.o., společnost s ručením omezeným, vznikla dne 19.12.2009. V obchodním rejstříku je zapsána pod spisovou značkou C 34402, Krajský soud v Ostravě. Identifikační číslo: 28607384, sídlo Bílovecká 1283/ 67A, 747 06 Opava. Prodávající je současně provozovatelem e-shopu. 

 

Objednávání zboží:

1)    Prostřednictvím webových stránek prodávajícího www.lenceriaopava.cz pomocí objednávkového systému.

Stačí vyplnit požadované údaje a odeslat. Poté Vás budeme telefonicky nebo e-mailem kontaktovat, kdy Vám zboží doručíme.

2) E-mailem na objednavky@lenceriaopava.cz


3) Telefonicky v pracovní dny na  čísle +420 773 509 109 v čase 7.00 - 18.00 hod. 

 

 

Platební podmínky:

V současné době je možné zaslané zboží uhradit pouze, hotově (na prodejně), dobírkou nebo předem na účet 43-6085670237/0100

 

Dodací lhůty:

Objednávky odesíláme nejpozději do 2 pracovních dnů. K ceně objednávky bude připočítána cena za poštovné (viz. níže). Dopravu zajišťujeme výhradně společností PPL díky kvalitě, kterou je schopna zajistit.Zásilka zboží je realizována v pořadí podle přicházejících objednávek. O odeslání zásilky nebo o  případném zpoždění  Vás budeme vždy včas informovat. 

Ceny za dopravu dle celkové výše objednávky:

              0 - 4.999 Kč           120 Kč s DPH (7 Euro )

       5.000 - 9.999 Kč        60 Kč s DPH (3,5 Euro )

       10.000 Kč a víše        0 Kč s DPH (0 Euro )

           na prodejně              zdarma

Zboží je možné vyzvednout osobně na kamenné prodejně v sídle firmy na adrese Bílovecká 1283/ 67A, Opava.

Reklamace, výměna a vrácení zboží:

  • Reklamace zboží dle obchodního zákoníku 
  • Reklamace jsou vyřizovány do 30 dnů dle obchodního zákoníku
  • Výměnu a vrácení zboží lze provést do 14 dnů bez udání důvodu
  • Oznámení o odstoupení od kupní smlouvy, výměnu či vrácení zboží je nutné zaslat na náš e-mail nebo nás kontaktovat 
  • Náklady spojené s výměnou a vrácením zboží hradí kupující 
  •        Zboží nezasílejte na dobírku, jinak nejsme povinni zboží převzít
  • Zboží musí být vráceno kompletní (v případě souprav) a v balení, v němž bylo doručeno včetně visaček, sáčků, krabiček a jiných příslušenství. Dále nesmí být použité, nošené, prané ani poškozené, nesmí být znečištěné, ani vykazovat viditelné známky nošení.
  • Pokud budou splněny tyto podmínky, prodejce vrátí odpovídající částku na účet kupujícího a to včetně dopravného. Kupující však platí poštovné spojené s vrácením zboží.

Poškození zboží při přepravě:

Naše firma expeduje zásilku dopravci vždy nepoškozenou a zabalenou dle norem a požadavků dopravce. Za dopravu zboží vždy zodpovídá prodávající, který následně reklamuje u dopravce a to v plném rozsahu. Pokud zjistíte při předávání zásilky přepravcem její poškození, zásilku rozhodně nepřebírejte a na tuto skutečnost ihned přepravce upozorněte. Ten s Vámi sepíše protokol o poškození zásilky a v nejbližším možném termínu bude zaslána zásilka nová, nepoškozená. Za dopravu opětovně zaslaného zboží z důvodu poškození zásilky již cena za dopravu není účtována.

Pokud zásilka nemá zjevné poškození obalu zvenčí, ale při rozbalení bude její obsah poškozen, je třeba, abyste neprodleně informovali prodejce a vytvořili fotodokumentaci o poškození obsahu. Reklamační lhůta jsou dva pracovní dny. 

 

Tyto obchodní podmínky jsou platné a účinné ve znění uvedeném na internetových stránkách prodávajícího v den odeslání elektronické objednávky kupujícím. Změny obchodních podmínek jsou vyhrazeny.